11% αύξηση στους εμπορικούς επισκέπτες της Detrop Boutique και της Artozyma – Ενισχύθηκε ο διεθνής χαρακτήρας των εκθέσεων με 46% περισσότερους ξένους εμπορικούς επισκέπτες

Με 11% αύξηση των εμπορικών επισκεπτών οι εκθέσεις Detrop Boutique και Artozyma κατέγραψαν από τις 22-24 Φεβρουαρίου στο Διεθνές Εκθεσιακό Κέντρο Θεσσαλονίκης τον «παλμό» των εξελίξεων και την καινοτομία στην εγχώρια παραγωγή υψηλής ποιότητας τροφίμων.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι εμπορικοί επισκέπτες από το εξωτερικό ήταν αυξημένοι συνολικά κατά 46%, γεγονός που καταδεικνύει την διευρυνόμενη διεθνοποίηση των δύο εκθέσεων, που μεταξύ άλλων δίνουν έμφαση στις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις, οι οποίες εξάγουν τρόφιμα delicatessen στις διεθνείς αγορές.

Detrop Boutique και Artozyma συγκέντρωσαν φέτος 355 εκθέτες (άμεσους & έμμεσους) από 16 χώρες, σε 7 εκθεσιακά περίπτερα, ενώ υποδέχθηκαν συνολικά 230 Hosted Buyers και εμπορικούς επισκέπτες από 32 χώρες, προερχόμενους από την Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Ασία, Αμερική κα.

Η Detrop Boutique συγκέντρωσε την γαστρονομική Ελλάδα με 8 Περιφέρειες (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Δυτικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας) και τον δήμο Καλαμάτας, που παρουσίασε το μεσσηνιακό ελαιόλαδο.