Ημερίδα - "Το Ζαχαροπλαστείο στη Digital Εποχή του"

Seminars & Workshops Area, Ημιώροφος Περιπτέρου 15 – Κυριακή 3 Απριλίου


Η Συντεχνία Καταστηματαρχών-Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της Artozyma οργανώνει ημερίδα με θέμα «Το Ζαχαροπλαστείο στη Digital Εποχή του». Στόχος της ημερίδας είναι να παρουσιάσει τη σημαντική συμβολή των νέων τεχνολογιών και σύγχρονων μέσων στην αναβάθμιση, τόσο της εικόνας και της εμπορικότητας του ζαχαροπλαστείου όσο και ορισμένων διαδικαστικών θεμάτων, όπως η ασφάλεια αστικής και νομικής ευθύνης.

 
  • Μπορεί το γλυκό να προσαρμοστεί στη νέα ψηφιακή εποχή και να αξιοποιήσει και άλλα μέσα για την προβολή του, πέραν της γεύσης και της γλύκας του;
  • Ποια μορφή πρέπει να έχει το ζαχαροπλαστείο του αύριο για να προσελκύσει τους νέους καταναλωτές και πώς τα e-shop, τα social media και η διαφήμιση μπορούν να κάνουν ευκολότερη τη δουλειά ενός ζαχαροπλάστη;
  • Ποιες ανάγκες γέννησε η πανδημία και πώς τις αντιμετωπίζουν τα ζαχαροπλαστεία της Θεσσαλονίκης;
  • Επιλέγουμε την ασφάλεια αστικής ευθύνης και ευθύνης προϊόντος;

Σε αυτά και πολλά ακόμη ερωτήματα θα απαντήσει η ημερίδα που θα πραγματοποιηθεί στις 3 Απριλίου στον ημιώροφο του Περιπτέρου 15 και ώρα 17:00 -19:00.